CNAS: Noutati despre situatia Platformei Informatice a Asigurarilor de Sanatate

Casa Nationala de Asigurari de Sanatate a dat publicitatii ieri urmatorul comunicat cu privire la situatia platformei informatice PIAS:

CNAS a luat masuri pentru remedierea fluctuatiilor aparute in functionarea Platformei Informatice a Asigurarilor de Sanatate (PIAS).

Specialistii firmei SIVECO Romania au demarat deja, la solicitarea CNAS, activitati tehnice in acest scop, care vor fi derulate pana la solutionarea indisponibilitatii temporare a PIAS, fara costuri din partea CNAS.

Pentru consolidarea functionalitatii PIAS, urmeaza ca in seara de 14 mai a.c. platforma informatica sa fie oprita programat intre orele 19:00 si 24:00.

Reamintim ca serviciile medicale, medicamentele si dispozitivele medicale acordate/eliberate off-line din data de 7 mai 2018 si pana la solutionarea problemelor platformei informatice vor putea fi transmise in PIAS pana la termenul de raportare a activitatii lunii mai 2018.

Pentru validarea serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale acordate/eliberate off-line, CNAS dezactiveaza urmatoarele reguli de validare:

a) “serviciul medical nu a fost raportat on-line in 3 zile lucratoare” – din data de 7 mai 2018 si pana la remedierea PIAS;
b) “serviciul nu a fost semnat cu cardul” – din data de 10 mai 2018 si pana la remedierea PIAS.

In acest sens, pana la termenul de raportare a activitatii lunare pentru perioada in care au fost constatate intreruperi in functionarea PIAS, presedintele CNAS va emite ordin, conform art. 207-210 din H.G. 140/2018 si ale art. 40 – 42 din H.G. 155/2017.

Aceste prevederi se adauga celor deja anuntate pentru ziua de 3 mai 2018.

Sursa: CNAS; Foto: Ziare.com

Voteaza: 1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele (1 voturi, media: 5.00 din 5)
Încarc...

Lasa un raspuns