Administrarea de antibiotice in timpul sarcinii, asociata cu un risc mai mare de aparitie a sindromului intestinului iritabil in cazul copiilor

Administrarea de antibiotice in timpul sarcinii este asociata cu un risc mai mare de aparitie a sindromului intestinului iritabil in cazul copiilor, atrage atentia un studiu realizat recent de o echipa de oameni de stiinta din cadrul Universitatii din New York, SUA. Potrivit cercetarii, viitoarele mame care iau antibiotice in timpul sarcinii pot naste copii cu probleme la nivel intestinal si cu un risc semnificativ mai ridicat de a dezvolta boala intestinului iritabil. Cercetatorii americani atrag atentia ca femeile insarcinate care au luat antibiotice prezentau un grad de inflamatie de 55 de ori mai ridicat in organism, comparativ cu femeile care nu au luat antibiotice in timpul sarcinii. Peste 1,6 milioane de americani sufera de diferite forme ale bolii intestinului iritabil. Aceasta afectiune este din ce in ce mai frecventa in randul tinerilor. Conform studiului, femeile care iau antibiotice in timpul sarcinii au o flora intestinala afectata, aceasta transmitandu-se la copil si provocand problemele descrise anterior.

Sursa: Daily Mail, Foto: Picasa.com.

Voteaza: 1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele (Nu a fost votat inca)
Se încarcă...

Lasa un raspuns