Colegiul Medicilor: Alianta Medicilor critica medici ale caror rezultate sunt de necontestat

colegiul_medicilor_sigla1Colegiul Medicilor a reactionat in urma comunicatului transmis de Alianta Medicilor din Romania in care aceasta critica reactia autoritatilor, dar si a medicilor in urma incendiului din Club Colectiv.

“Respectiva Asociatie protesteaza public fata de oameni politici si medici care au gestionat si gestioneaza in continuare situatia marilor arsi din evenimentul care a avut loc in Club Colectiv. Avand in vedere ca potrivit Legii 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii toti medicii din Romania sunt obligati sa faca parte din Colegiul Medicilor din Romania, in mod evident, respectiva Asociatie este compusa si din membrii Colegiului Medicilor din Romania. Daca nu avem a face comentarii asupra alegatiilor privind oamenii politici implicati in gestiunea situatiei cu toate ca in opinia noastra alegatiile sunt nejustificate, nu acelasi lucru putem sa spunem despre critica publica pe care Alianta Medicilor pentru modernizarea sistemului medical o aduce unor colegi al caror prestigiu profesional nu a fost pus in discutie, a caror buna intentie si bune rezultate nu au fost contestate. Asa cum bine este stiut, rezultatele muncii medicilor sunt evaluate, judecate, eventual contestate de catre beneficiarii lor-pacientii si familiile acestora, in niciun caz de catre alti medici”, potrivit Colegiului Medicilor.

Institutia atrage atentia ca “acest mod de adresare si de judecata a performantelor profesionale ale colegilor este cel putin neavenit”. “Cu deosebit interes ii asteptam pe colegii nostri sa se adreseze in mod oficial institutiei Colegiului Medicilor din Romania, in temeiul Statutului si Codului de Deontologie Medicala al Colegiului Medicilor din Romania, daca au de comentat atitudinea profesionala a unor colegi. Aceasta este singura cale in interiorul profesiei medicale, legal reglementata in Romania si Uniunea Europeana, de a rezolva eventualele diferente de opinii in practica profesiei medicale”, se mai arata in comunicatul CMR.

Autor: Daria Finica, Foto: Agerpres.

Voteaza: 1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele (1 voturi, media: 5.00 din 5)
Încarc...