Ce strategii aplica companiile din industria farma pentru dezvoltare

Pe o piata imprevizibila din punct de vedere legislativ, vara acestui an impinge companiile din industria farmaceutica si a serviciilor medicale sa vina cu planuri noi de dezvoltare. Cel mai mare distribuitor si retailer de medicamente, A&D Pharma, care controleaza reteaua de farmacii Sensiblu si distribuitorul Mediplus, a anuntat la inceputul lunii iunie deschiderea unei clinici proprii in Bucuresti, dezvoltata sub brandul Anima.

“Proiectul Anima a fost gandit in urma cu un an si a inceput in luna ianuarie. Am considerat ca nivelul cererii pentru serviciile medicale private, pe de o parte know-how-ul si capacitatea manageriala a A&D Pharma, pe de alta parte, motiveaza startul acestui proiect”, a declarat Robert Popescu, director executiv al A&D Pharma.

Capitala nu duce lipsa de astfel de clinici cu MedLife, Centrul Medical Unirea, Medicover, Sanador, Euromedic sau Medsana Gral Medical, care totalizeaza afaceri cu mult peste 100 de milioane de euro. Dincolo de potentiala aglomerare insa, criza din sanatatea publica stimuleaza dezvoltarea in continuare a pietei clinicilor medicale private , iar analistii estimeaza o crestere a numarului de unitati medicale private nu numai in Bucuresti, ci si in toate marile orase.

Sursa: Ziarul Financiar

Voteaza: 1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele (Nu a fost votat inca)
Încarc...

Lasa un raspuns