Marile lanturi au vandut produse non-farma de 80 de milioane euro

Principalele lanturi de farmacii de pe piata romaneasca, Sensiblu, Catena, Dona, Help Net, Remedio si Centrofarm au realizat vanzari cumulate de 80 de milioane de euro pe segmentul non-farma, in primele 9 luni ale lui 2009. Aceasta suma reprezinta circa 25% din vanzarile totale ale acestor lanturi. Numarul total al farmaciilor operate de cele 5 lanturi este de circa 800, reprezentand, potrivit Ziarului Financiar, circa 12% din numarul total al farmaciilor care opereaza in Romania. In contextul in care pentru produsele cu prescriptie termenul de recuperare a banilor sunt de ordinul sutelor de zile, farmaciile mizeaza tot mai mult pe sectorul nonfarma, pentru a obtine cash-ul de care au nevoie. Un alt avantaj este acela ca pentru produsele nonfarma, farmaciile isi pot stabili propriile discounturi.

Voteaza: 1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele (Nu a fost votat inca)
Încarc...

Lasa un raspuns