Cele mai frecvente intrebari si raspunsuri referitoare la noul Centru de Suport Pharmec

La inceputul lunii octombrie, Pharmec a lansat pentru clientii din intreaga tara noul Centru de Suport, bazat pe solutia profesionala de asistenta la distanta NTRsupport. Numarul de accesari ale acestui serviciu este in crestere, in fiecare zi minimum 50 de medici de familie conectandu-se pentru a cere ajutorul in diferite probleme. Iata raspunsurile la cele mai frecvente intrebari ale clientilor referitoare la utilizarea serviciului de suport:

1. “Cum functioneaza sistemul?”
Raspuns: Noul serviciu de asistenta tehnica la distanta Pharmec permite tuturor utilizatorilor aplicatiei sa intre in contact direct cu reprezentantii companiei. Centrul de suport online functioneaza prin intermediul Internetului si se bazeaza pe o solutie tehnica de noua generatie. In meniul aplicatiei Pharmec, utilizatorul va descoperi un buton de suport prin accesarea caruia va initia:
– comunicarea text (chat);
– o discutie audio, daca utilizatorul dispune de microfon si casti instalate la calculator;
– conectarea la distanta pe calculatorul din cabinet (remote) – doar la cerere.

2. “Cu cine voi comunica pentru a-mi rezolva problemele?”
Raspuns: Consultanta oferita de echipa de suport se bazeaza pe experienta tehnica si de business medical a specialistilor companiei din intreaga tara, ce s-au perfectionat in utilizarea metodelor moderne de help desk: conexiune remote, chat si comunicare audio pe Internet.

3. “Cand pot accesa Centrul de Suport?”
Raspuns:
Orarul standard de lucru al Centrului de suport Pharmec este de luni pana vineri intre orele 9 si 18, cu mentiunea ca in anumite zone din tara acest program ar putea fi mai mare. In cazul in care serviciul este apelat in afara orarului de functionare sau cand toti operatorii sunt ocupati, puteti lasa un mesaj text similar cu email-ul, ce va ajunge direct la echipa de experti Pharmec.

4. “Ce probleme pot comunica reprezentantilor Pharmec?”
Raspuns:
Consultantii Pharmec stau la dispozitia clientilor pentru orice solicitari legate de utilizarea programului Pharmec: functionalitatea aplicatiei si modulele ei, probleme legate de raportarea catre Casa, infomatii despre listele de medicamente si schimbarile legisative, intocmirea rapoartelor, functionarea sistemului IT: retea, calculatoare, imprimanta etc.

5. “Cum pot sa initiez o convorbire audio cu unul din reprezentantii Pharmec?”
Raspuns:
In momentul accesarii butonului de suport, clientul incepe o comunicare text cu reprezentantul Pharmec. Daca utilizatorul dispune de microfon si casti instalate la calculatorul sau, va putea solicita o convorbire audio.

6. “Cand este nevoie sa va conectati la distanta pe calculatorul meu?”
Raspuns:
Consultantii Pharmec au expertiza in rezolvarea tuturor problemelor legate de aplicatiile dezvoltate de companie si vor folosi diverse metode in acest sens. Conectarea la distanta pe calculatorul utilizatorului se realizeaza, in conditii complet securizate, in momentul in care problema ridicata de client necesita o verificare amanuntita in sistemul de lucru, sau atunci cand consultantul Pharmec realizeaza o demonstratie direct pe calculatorul utilizatorului.

7. “Cand va fi disponibil pe site acest serviciu?”
Raspuns:
Momentan, serviciul de asistenta live Pharmec este disponibil exclusiv clientilor, direct din aplicatie. Pentru cei care doresc sa intre in contact cu specialistii Pharmec pentru a obtine mai multe informatii despre programele informatice ale companiei, dar nu au implementata aplicatia, serviciul de suport live va fi disponibil incepand cu luna noiembrie 2009 pe website-ul www.pharmec.ro. Pana atunci informatiile pot fi obtinute doar folosind datele standard de contact si suport, disponibile pe acelasi website.

Voteaza: 1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele (Nu a fost votat inca)
Încarc...

Lasa un raspuns